پایگاه آموزشی برق قدرت

پایگاه آموزشی برق قدرت

آموزش مطالب در زمینه برق قدرت (نیروگاه ها. پست برق و تجهیزات آن ، رله و ترانسفورماتور)
پایگاه آموزشی برق قدرت

پایگاه آموزشی برق قدرت

آموزش مطالب در زمینه برق قدرت (نیروگاه ها. پست برق و تجهیزات آن ، رله و ترانسفورماتور)

نحوه نام گذاری تجهیزات پست



در این مقاله سعی شده است تا بطور کامل با نحوه نام گذاری اجزاء و تجهیزات پست آشنا شوید.

این مقاله به همت همکار گرانقدر جناب آقای مهندس پزشکیان تهیه شده است.

کماکان با نظرات سازنده ی خود ما را در جهت پربار کردن مطالب سایت یاری نمائید.


دانلود


نظرات 2 + ارسال نظر
تنها دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 http://www.1365.blogfa.com

سلام عزیزم/
مرسی که برام اف گذاشتی!
سایتت خیلی عوض شده یعنی عالی شده!!!
افرین!
به وب ما هم سری بزن!
راستی لینکت کردم....

حمیدرضا جیریایی شرایی شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:33 http://relay.blogfa.com

سلام
من وبلاگی در زمینه آموزس رله ستینگ دارم و مایلم با شما تبادل لینک کنم (بیش از 300 بازدید کننده در روز دارم)
در صورت تمایل من را لینک کنید و در وبلاگم کامنت بگذارید و بگویید با چه نامی شما را لینک کنم
با تشکر
جیریایی relay.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد