پایگاه آموزشی برق قدرت

پایگاه آموزشی برق قدرت

آموزش مطالب در زمینه برق قدرت (نیروگاه ها. پست برق و تجهیزات آن ، رله و ترانسفورماتور)
پایگاه آموزشی برق قدرت

پایگاه آموزشی برق قدرت

آموزش مطالب در زمینه برق قدرت (نیروگاه ها. پست برق و تجهیزات آن ، رله و ترانسفورماتور)

با سپاس از استاد گرانقدر ...



سلام

این مقاله ی بنده ثبت شده در Indian Journal  میباشد.ISI) )

با سپاس و احترام و با تشکر از زحمات شما استاد گرانقدر

 

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست قدیمی جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:50 http://www.golsang245@yahoo.com

میان من و تو

فاصله یک "و" بود

"و" را برداشتی و

به دور دست ها پرتاب اش کردی


فاصله کم شد اما ،به یکباره ...


من شدم "من"


تو شدی "تو"


و حال بعد از سال ها تنهایی


دریافتم آن "و"


خود عشق بود.

سلام حسین.( اقای مهندس) حالت خوبه؟
کار و بار خوبه؟
بی معرفت شدیا...(اشگال نداره)
ولی من همیشه
بیادت هستم...
بای.بوس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد